читання 20.01.

 Читання 20.01.

Тема: Закріплення звукового значення букви «ге». Опрацювання тексту «Довга лоза» та віршів В. Струтинського «Доброго ранку, промінчику!», Л. Лежанської «Добрий гном»

На уроці ти:

1. Познайомишся зі словам, у яких є буква «ге».

2. Прочитаєш і опрацюєш текст.

3. Навчишся виразно читати вірші.

Виконай завдання:

1. Переглянь відео презентацію уроку.

 

2. Прочитай твір "Довга лоза" не менше 3 разів. 

перед читанням попрацюй над розчитуванням за таьлицею.


3.Вивчи напам’ять вірш В. Струтинського «Доброго ранку, промінчику!». Правильно інтонуй речення. Зніми на відео читання вірша напам’ять, відправ вчителю у Вайбер.
Пригадай, як читати речення, у кінці якого є знак оклику (!).
А як читати речення, у якому вкінці - знак питання (?).

Як читати речення з крапкою (.) в кінці?

Додатково попрацюйте над текстами. 
Хто більше читає, той більше знає!  


 МОЛОДЦІ !!!!


 Тема: Звук [г]Позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Розмова птахів». Робота з дитячою книжкою.

На уроці ти:

1. Познайомишся зі звуком [г] і буквою «ге».

2. Навчишся читати склади, слова з буквою «ге».

3. Прочитаєш і опрацюєш текст.

Виконай завдання:

1.Вивчіть скогомовку. У яких словах ми чуємо звук [г] ?


2.Знайди всі буквви "Ге" , скількиїх?
Порацюйте з таблицею складів.  
3.. Переглянь відео уроку. Мова та Суржик допоможуть тобі  познайомитися з новою букваою. (натисни на малюнок) 

4. Прочитай текст "Розмова птахів" ще 3 рази.
5. Виконай завдання у зошиті на ст. 26:

  • Напиши друковані букви гГ, слова з ними.

  • Виконай мовно-логічну вправу. Утвори слова, підставивши букви до з’єднання букв «гра».
                              Ви -МОЛОДЦІ   !!!


Немає коментарів:

Дописати коментар