Читання 20.01.
Тема: Закріплення звукового значення букви «ге». Опрацювання тексту «Довга лоза» та віршів В. Струтинського «Доброго ранку, промінчику!», Л. Лежанської «Добрий гном»
На уроці ти:
1. Познайомишся зі словам, у яких є буква «ге».
2. Прочитаєш і опрацюєш текст.
3. Навчишся виразно читати вірші.
Виконай завдання:
1. Переглянь відео презентацію уроку.
2. Прочитай твір "Довга лоза" не менше 3 разів.
перед читанням попрацюй над розчитуванням за таьлицею.
3.Вивчи напам’ять вірш В. Струтинського «Доброго ранку, промінчику!». Правильно інтонуй речення. Зніми на відео читання вірша напам’ять, відправ вчителю у Вайбер.
Пригадай, як читати речення, у кінці якого є знак оклику (!).
А як читати речення, у якому вкінці - знак питання (?).
Як читати речення з крапкою (.) в кінці?
Додатково попрацюйте над текстами.
Хто більше читає, той більше знає!
МОЛОДЦІ !!!!
Тема: Звук [г]. Позначення його буквою «ге». Звуковий аналіз слів. Читання складів, слів. Мовно-логічні вправи. Опрацювання тексту «Розмова птахів». Робота з дитячою книжкою.
На уроці ти:
1. Познайомишся зі звуком [г] і буквою «ге».
2. Навчишся читати склади, слова з буквою «ге».
3. Прочитаєш і опрацюєш текст.
Виконай завдання:
1.Вивчіть скогомовку. У яких словах ми чуємо звук [г] ?
2.Знайди всі буквви "Ге" , скількиїх?
Порацюйте з таблицею складів.
4. Прочитай текст "Розмова птахів" ще 3 рази.
5. Виконай завдання у зошиті на ст. 26:
- Напиши друковані букви гГ, слова з ними.
Немає коментарів:
Дописати коментар