пʼятницю, 29 січня 2016 р.

Шановні батьки, учні!

Тимчасове призупинення занять подовжено 
по 03.02.16 р. (включно)
Навчання здійснюється дистанційно

Ознайомтесь  із завданнями для самостійного опрацювання   програмового матеріалу з навчальних предметів на період   

01.02.- 03.02.2016

Читання (за підручником О.Я.Савченко  4 клас ч.2)

 Опрацювати стор. 22 - 27. Текст "Книги за княжих часів" читати, відповідати на запитання , скласти за змістом тексту 8 запитань, записати їх у зошити. Текст  " Старовинне місто" - читати, відповідати на запитання, скласти план за змістом тексту. 

Українська мова (за підручником М.С. Вашуленко 4 клас ч.2)

Тема: Форми родового відмінка числівників 50 –80. 
Порядок виконання завдань: 

Стор.14 впр.20 - усно за зразком змінити числівники.
Стор. 15 впр. 21- письмово, (на повторення ) виконати звуко-буквенний аналіз першого слова, впр. 23- скласти речення зі слів, записати.

Тема: Питання до кількісних і порядкових числівників.  Уживання числівників у мовленні .
Порядок виконання завдань: 
Стор.16 впр.24 - усно, прочитати, знайти числівники,  утворити речення за зразком, впр.25- списати, числівники записати словами. впр.26- списати, підкреслити числівники. 
У опрацюванні даної теми вам допоможе презентація за наведеною нижче адресою:

Математика (Л.В. Оляницька 4 клас)

Тема : Ділення круглого числа на кругле: 900 000 : 3000, 
640 000 : 40 000. Задачі на рух.
Порядок виконання завдань:  
стор.105  № 646 - усно обчислити, № 648- розглянути запис, ознайомитися з правилом, № 649- (1,2 стовбчик) ,стор. 106 № 653- обчислити, 654 - скласти задачу  за таблицею,   розв'язати.   
Тема : Ділення круглого числа на двоцифрове число (6400 : 16). Розв’язування рівнянь. Задачі на рух.Закріплення прийомів множення і ділення круглих чисел. Розв’язування рівнянь.
Порядок виконання завдань:   
стор.107  № 656 - усно обчислити, № 659- І вар.- 1 рівняння, ІІ вар.- 3 рівняння, № 662- І вар.- верхній рядочок, ІІ вар.- нижній рядочок, № 663 розв'язати задачу, склавши вираз.

Природознавство (за підручником Т.Г. Гілберг, Т.В.Сак)

Тема : Україна на карті світу. Карта України.

Дайте відповіді на запитання:

 -  У якій частині світу ми живемо?
— У якій півкулі знаходиться Європа?
— Покажіть на карті світу Європу.
— Чи можна визначити, де розташована Україна? Чому?
— Покажіть на карті півкуль Європу.
— Чи можна визначити, де розташована Україна? Чому?
— На якій же карті можна добре побачити всю Україну?
— Погляньте, діти, на карту України.
2. Виконайте практичну роботу :
— Знайдіть Україну на карті світу, півкуль і Європи.
— Порівняйте зображення нашої країни на карті світу, карті півкуль і Європи та карті України.
Подумайте на якій же карті можна добре побачити всю Україну, її кордони з іншими країнами, моря, річки, болота, водосховища, великі міста, гори, височини та низовини? Чому саме?
- Розгляньте фізичну карту України.
— Чому на карті півкуль багато блакитного кольору, а на фізичній карті України — мало?
— Які кольори переважають на фізичній карті і чому?
— Покажіть на карті, де розташована Україна.
— Які гори простяглися на території України?
— Які ріки протікають? Яка з них є найбільшою?
— Куди впадають ці річки?
— З якими державами межує Україна? Покажіть їх розташування на карті.
— З якою країною кордон України є найдовшим, а з якою — найкоротшим?
— Які моря омивають територію країни на півдні? Покажіть їх.
— Чи є в Україні гори? Які?
— Яке місто є столицею нашої держави?
— Які міста є найбільшими в Україні?

3. Гра «Кінцівки»
— Доповніть речення.
Найвища гірська вершина в Україні — ...
Найвища гірська вершина в Криму — ...
Найглибше озеро в Україні — ...
Найдовша ріка в Україні — ...
Символічний знак держави — ...
Межа між державами — ...
Полотнище синьо-жовтого кольору — ...

Кущ із червоними ягодами, народний символ України — ...
Слова довідки: Говерла, Роман-Кош, Дніпро, Світязь, кордон, герб, калина, прапор.
4. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Підручник (с. 101–103).
Скласти подорож фізичною картою України.

Російська мова ( Е.И.Самонова,В.И.Стативка 4 клас)

Тема :Слова с прямым и преносным значением 
стр. 94 -  Ознакомится с правилом, упр.222 - Записать предложения: сначала все в которых выделенные слова стоят в прямом значении, 2- все предложения в которых выделенные слова стоят в переносном значении, упр.225- задание на выбор .

Бажаю  Вам успіхів і здоров'я  вашим родинам !  


Немає коментарів:

Дописати коментар