вівторок, 22 березня 2022 р.

22.03.

Літературне читання 21.03

Тема уроку: Урок позакласного читання. Галина Малик «Чому папуга не навчився розмовляти», «Чому равлик ховається». Іван Франко «Королик і ведмідь».

Попрацюй над завданнями:

1. Дай відповіді на запитання за прочитаними вдома казками Галини Малик «Чому папуга не навчився розмовляти», «Чому равлик ховається»:

-  Що робив папуга, щоб навчитися розмовляти?

- Чому папуга не зміг навчитися розмовляти?

- Хто просився в гості до равлика?

- Що зробила з будинком равлика Не-Дуже-Чемна-Жаба?

 Чому равлик ховається?

2. Прочитай на наступний урок казку Івана Франка «Королик і ведмідь».

Дай відповіді на запитання:

- Де живе ведмідь?

- А хто такий королик?

- Хто, на твою думку, сильніший, королик чи ведмідь?

- Хто, на вашу думку, спритніший, королик чи ведмідь?

- Яким у казці змальовано Ведмедя?

- Який за характером Королик?

- Яка головна думка казки?

3. Розглянь ілюстрації до казки. Перекажи казку за ілюстраціями.

 Математика , 22.03.

Тема: Ділення на 1 і ділення рівних чисел .

Тема уроку: "Ділення на 1 і ділення рівних чисел. Розв’язування задач виразом" (с.84)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай завдання на с. 84.

                                            22 березня

                                   Дистанційна робота

 Завдання 1. Доведи, що 2 • 7 = 14

- Перевір рівність додаванням 2+2+2+2+2+2+2=…

 Завдання 2. Склади із рівності на множення рівність на ділення. Запиши ці рівності.

           Наприклад, 2  8 =16                     2  =10

                               16 : 2 = …                    …  :  …  = …

                              16 : 8 = …                   …  :  …  = …

Вправа 3Розглянь записи. Прочитай запитання.

               Запам’ятай: При діленні числа на 1 отримуємо це число.

                                    5 : 1 = 5

                                    При діленні числа на самого себе отримуємо 1.

                                    5 : = 1

Якщо замість числа написати буквене значення а, то цей запис можна записати так:  а : 1 = а ,    а : а = 1.        

Завдання 4.  Обчисли вирази.

3 : 1             4 : 1 + 6            5 : 5               3 : 3 + 5

5 : 1             6 : 1 + 7            7 : 7               8 : 8 – 1

 Завдання 5. 

         Подумай: 

      - Скільки аркушів купив Назар?

      - По скільки гривень віддав за кожний аркуш?

      - Що ще купив Назар?

      - Скільки гривень віддав за цей аркуш?

    Зроби короткий запис задачі. Розв’яжи задачу.  

               Задача

5 ар. – по 2 грн

1 ар. – 3 грн

             Розв’язання

1)      5  (грн) – заплатив за 5 аркушів;

2)     … + … = … (грн)  

 Відповідь: …. гривень всього заплатив Назар  за кольоровий папір.

Домашнє завдання : повторити правило ,стор.84, завдання  6Попрацюй усно.   

ІІ. Виконай вправи у зошиті з друкованою основою на стор. 28 (повторення), стор.29.

1завдання ( зразок) 


Я досліджую світ 

Тема уроку: "Умови вирощування рослин". (с.58-59)

Виконай завдання уроку:

1.  Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яка сьогодні дата, який день тижня, місяць, рік, яка пора року). Заповни календар погоди на с. 3.

Опиши:

- Який стан неба?

- Чи є сьогодні опади?

- Чи був вітер?

- Яка температура повітря?

2.    Переглянь відео "Як ростуть рослини".


3.    
Прочитай у підручнику с. 58-59Розглянь малюнки, як проростають рослини. За бажанням виконай практичну роботу з пророщування насіння квасолі. Фото пророщених рослин пришли вчителю .

  4. Попрацюй у зошиті. Виконай завдання  1, 2  на с. 31. Сфотографуй і перешли вчителю виконану роботу.

 Дякую тобі за роботу. Ти - молодець!

Немає коментарів:

Дописати коментар