понеділок, 28 березня 2022 р.

28.03

 Математика , 28.03

Тема уроку: "Розв’язування задач" (с. 87)

Попрацюй над завданнями:

 

                        28 березня

                 Дистанційна робота

 1. Розкажи таблицю множення числа 2, а потім - таблицю ділення на 2.

- Як утворюється таблиця ділення на 2? 

Вправа 2. Обчисли вирази.


2. Попрацюй над задачами

Задача 3.  Прочитай задачу, запиши коротку умову. 


- Розв’яжи задачу по діях, а потім запиши розв’язання задачі виразом.

Уяви, що по 2 комп’ютера стоїть в 6 кабінетах. Як знайти, скільки всього комп’ютерів в 6 кабінетах? Запиши 1) дію.

 - Якою дією знайти, на скільки більше комп’ютерів у кабінетах, ніж в залі. 

Пригадай, правило: "Щоб дізнатися, на скільки більше одне число від другого, потрібно .....". Запиши 2) дію.

Задача 4. Склади і розв’яжи задачу за таблицею. 

Щоб розв’язати задачу, міркуй так: 

- У задачі ключові слова - БулоВикористалиСтало.

Отже, Було - це зменшуване, Використали - це від’ємник, а Стало - різниця. 

Щоб знайти від’ємник, потрібно від зменшуваного відняти різницю.

Різниця - це 5 кг, а зменшуване - це 4 пакети по 2 кг.

Спочатку потрібно знайти зменшуване. Якою дією? (Множенням). 

Запиши 1) дію.

Тепер можна знайти від’ємник. Якою дією? (Відніманням). 

Запиши 2) дію, склади і запиш вираз до задачі .

Перевір себе.

Задача 5. Розв’яжи задачу. 

Щоб розв’язати задачу, дай відповідь на запитання: 

- Про що можна дізнатися зі слів "9 кліток по 2 кролі"? (Скільки всього було кролів). Отже, це сума.

Її можна записати у вигляді 2 • 9.

- З яких доданків складається ця сума? (З кролів, що Були і тих, яких Докупив). Отже, Були - це 1 доданок. Він невідомий. Докупив - це 2 доданок - 15 кролів.

   Перший доданок невідомий. Якою дією його знайти? (Відніманням).

Розв’яжи задачу по діях, а потім обери вираз і запиши його. 

 Самостійно виконай завдання у друкованому зошиті 
на с. 32  
Читання 
Опрацюй відповідну тему за вказівками слайдів.







Завдання: Навчитися виразно читати віршований твір стор.86.

ЯДС 

Тема уроку: "Птахи навесні". (ст. 64)

Виконай завдання уроку:

1. Дізнайся щоденні новини (з’ясуй, яка сьогодні дата, який день тижня, місяць, рік, яка пора року). Заповни календар погоди на с. 3 (по можливості).

Опиши:

- Яка зараз пора року?

- Який стан неба?

- Чи є сьогодні опади?

- Чи був вітер?

- Яка температура повітря?

2. Переглянь відео "Птахи навесні". Дізнайся про життя птахів навесні.

Птахи навесні. Джерело Youtube

3. Прочитай статтю у підручнику на ст. 64. Розглянь малюнки. Склади за ними розповідь про весняні турботи птахів.

4. Попрацюй у зошиті (по можливості) на с. 33-34 (у вкладці). Виконай завдання  1, 2, 3.

 

Успіхів тобі!

 


Немає коментарів:

Дописати коментар