Математика 04,05.04.
Тема уроку: "Повторення вивченого матеріалу. Самостійна робота" (с. 92)
Попрацюй над завданнями:
1. Виконай вправи на с. 92.
Напиши
5 квітня
Дистанційна робота
Вправа 1. Виконай завдання.
- Запиши радіуси круга, починаючи писати назву з точки О.
Зразок: ОМ, ОN, ...
- Запиши діаметри круга.
Задача 2. Прочитай задачі. Визнач їх тип.
(а) - складена задача, у якій є ділення на рівні частини.
(б) - складена задача, у якій є ділення на вміщення.
Задача 2 (а)
Розв’язання
1) - Якою дією знайти кількість зошитів в одній папці?
2) - Якою дією порівняти, на скільки менше зошитів на столі, ніж в одній папці?
Вираз: ... : ... - ... = ... (з.)
Відповідь: на ......
Задача 2 (б)
Розв’язання
1) - Якою дією знайти кількість зошитів в одній папці?
2) - Якою дією знайти, скільки всього папок?
Вираз: ... : ... + ... = ... (п.)
Відповідь: .........
Задача 3. Розв’яжи задачу. Запиши вираз.
Задача 3
Розв’язання
1) - Якою дією знайти, скільки грн заплатили за 5 зелених ґудзиків?
2) - Якою дією порівняти, на скільки більше заплатили за червоний ґудзик, ніж за всі зелені?
Відповідь: на ......
Вправа 4. Запиши рівність і утвори з цієї рівності дві рівності на ділення.
Вправа 5. Виконай завдання.
Вправа 6. Обчисли усно.
2. Виконай самостійну роботу 1.
________________________________________________________
04.04.
Тема уроку: "Закріплення вивченого матеріалу. Самостійна робота" (с. 91)
Попрацюй над завданнями:
1. Виконай вправи на с. 91.
Напиши
4 квітня
Дистанційна робота
Вправа 1. Обчисли усно. Знайди числа на сторонах геометричних фігур на с. 91.
Вправа 2. Знайди значення другого виразу, використовуючи значення першого (усно).
Міркуй так, 3 * 6 = 18. Результат у другому виразі збільшиться на 3, бо число 3 беремо 7 разів,
а це на одну трійку більше, ніж у першому виразі.
Отже, 3 * 7 = 21
Задача 3. Прочитай задачі. Порівняй їх.
- Що однакове в обох умовах?
- Якими діями вони будуть розв’язуватись?
а) - задача на ділення на рівні частини.
- Як знайти, скільки цеглинок було в одній коробці? Запиши розв’язання.
12 : 2 = 6 (ц.)
б) - задача на ділення на вміщення.
- Як знайти, скільки коробок використав для цеглинок, якщо розкладав по 2 в кожну коробку? Запиши розв’язання.
12 : 2 = 6 (к.)
Вправа 4. Виконай усно.
Вправа 5. Добери числа, щоб рівності інерівності були істинними.
2. Виконай самостійну роботу.
Розв’яжи задачі :
24
яблука
розклали 6 дітям порівну.
Скільки яблук отримала кожна дитина ? ( Склади
вираз до задачі)
Запиши короткий запис та розв’яжи.
У магазин привезли 9
ящиків печива по 2
кг, до обіду продали
12 кг. Скільки кілограмів печива залишилось в магазині ?
Виконати обчислення.
4 · 2 + 18 : 2 (6 + 6) : 2
18 : 2 +
23 82 - 2
· 2
31 – 2 · 6 2 · 8 – 2 · 6
Знайти
значення виразу.
a · (29 –
20), якщо a= 2
3. Виконай завдання у Зошиті на с. 36
Немає коментарів:
Дописати коментар