неділя, 3 квітня 2022 р.

Математика 04,05.04.

 Математика 04,05.04.

Тема уроку: "Повторення вивченого матеріалу. Самостійна робота" (с. 92)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 92.

   Напиши

                       5 квітня

                 Дистанційна робота

Вправа 1. Виконай завдання.

      - Запиши радіуси круга, починаючи писати назву з точки О.

      Зразок: ОМ, ОN, ... 

      - Запиши діаметри круга.

Задача 2. Прочитай задачі. Визнач їх тип.

     (а) - складена задача, у якій є ділення на рівні частини.

     (б) - складена задача, у якій є ділення на вміщення.

        Задача 2 (а)

        Розв’язання

  1) - Якою дією знайти кількість зошитів в одній папці? 

  2) - Якою дією порівняти, на скільки менше зошитів на столі, ніж в одній папці?

  Вираз: ... : ... - ... = ... (з.)

  Відповідь: на ......

        Задача 2 (б)

        Розв’язання

  1) - Якою дією знайти кількість зошитів в одній папці? 

  2) - Якою дією знайти, скільки всього папок?

  Вираз: ... : ... + ... = ... (п.)

  Відповідь: .........

Задача 3. Розв’яжи задачу. Запиши вираз. 

         Задача 3

        Розв’язання

  1) - Якою дією знайти, скільки грн заплатили за 5 зелених ґудзиків?

 2- Якою дією порівняти, на скільки більше заплатили за червоний ґудзик, ніж за всі зелені?

  Вираз: ... - ... • ... = ... (грн) - на стільки більше.

  Відповідь: на ......   

Вправа 4. Запиши рівність і утвори з цієї рівності дві рівності на ділення. 

Вправа 5. Виконай завдання.

Вправа 6. Обчисли усно. 

2. Виконай самостійну роботу 1.

3. Виконай завдання у Зошиті на с. 37 

Великих знань тобі!

________________________________________________________

04.04.


Тема уроку: "Закріплення вивченого матеріалу. Самостійна робота" (с. 91)

Попрацюй над завданнями:

1. Виконай  вправи на с. 91.

Напиши

                      4 квітня 

                 Дистанційна робота

Вправа 1. Обчисли усно. Знайди числа на сторонах геометричних фігур на с. 91.                          

Вправа 2. Знайди значення другого виразу, використовуючи значення першого (усно).

       Міркуй так, 3 * 6 = 18. Результат у другому виразі збільшиться на 3, бо число 3 беремо 7 разів, 

       а це на одну трійку більше, ніж у першому виразі. 

       Отже, 3 * 7 = 21

Задача 3. Прочитай задачі. Порівняй їх. 

     - Що однакове в обох умовах?

     - Якими діями вони будуть розв’язуватись?

      а) - задача на ділення на рівні частини.

    - Як знайти, скільки цеглинок було в одній коробці? Запиши розв’язання.

              12 : 2 = 6 (ц.)

      б) - задача на ділення на вміщення.

    - Як знайти, скільки коробок використав для цеглинок, якщо розкладав по 2 в кожну коробку? Запиши розв’язання.

              12 : 2 = 6 (к.)

Вправа 4. Виконай усно. 

Вправа 5. Добери числа, щоб рівності інерівності були істинними.

2. Виконай самостійну роботу.

Розвяжи задачі :

 24 яблука розклали  6 дітям порівну.

Скільки яблук отримала кожна дитина ? ( Склади вираз до задачі)

Запиши короткий запис та розвяжи.

 У магазин привезли  9 ящиків печива по 2 кг, до обіду продали  12 кг. Скільки кілограмів печива залишилось в магазині ?

 Виконати обчислення.

4 · 2 + 18 : 2                 (6 + 6) : 2                  

18 : 2 + 23                     82 - 2 · 2  

312 · 6                       2 · 8 – 2 · 6                

Знайти значення виразу.

     a · (29 – 20),     якщо a= 2

3. Виконай завдання у Зошиті на с. 36 

Великих знань тобі!

Немає коментарів:

Дописати коментар