Літературне читання
Тема уроку: Авторські лічилки. Григорій Чубай "Лісова лічилка". Марія Людкевич "Лічилка" (с. 94-95).
Попрацюй над завданнями:
1. Прочитай числовий вірш.
- Сьогодні ми ознайомимося авторські лічилки.
2. Прочитай на с. 94 (у вкладці) лічилку Григорія Чубая "Лісова лічилка". Дай відповіді на питання.
- Яка це лічилка: навчилка, жмурилка чи безконечка?
- Які слова це підтверджують? Прочитай.
- Прочитай лічилку, наголошуючи підкреслені склади.
Раз і два. Раз і два.
В нас лічилка лісова!
В лісі — дерево дуплисте,
а в дуплі живе сова…
- Скільки складів підкреслено в кожному рядку? Як це допомагає рахувати?
- Ритмічно читай строфу лічилки.
Ритмом називається повторюваність однакових або подібних явищ через певні, сумірні відрізки часу.
Віршовий ритм — це повторення сумірних мовних одиниць, що ними є самі віршовані рядки, які промовляються поспіль один за одним.
3. Прочитай на с. 95 (у вкладці) лічилку Марії Людкевич. Дай відповіді на питання.
- Який у тебе настрій після читання лічилки?
- Яка це лічилка: навчилка, жмурилка чи безконечка?
- Які слова це підтверджують? Прочитай.
- Прочитайте лічилку так, як промовлятимете її у грі.
- Розглянь малюнок.
- Що на ньому зображено?
- Який настрій у хлопчика?
- Які кольори використав художник, щоб передати радість?
Великих успіхів тобі!
Немає коментарів:
Дописати коментар