середа, 4 травня 2022 р.

04.05

Літературне читання

Тема уроку: Урок позакласного читання. «З чистого джерела народної мудрості».

Попрацюй над завданнями:

  1. Дізнайся про усну народну творчість.

     - Уяви, що усна народна творчість — це велике дерево. Кожна гілка — це твори, дуже різноманітні за жанром. 

      Ми вже вивчили багато творів усної народної творчості — це скоромовки, казки, мирилки, лічилки, загадки. 

        А сьогодні ти прочитаєш забавлянки, потішки, пісні, прислів’я, приказки.

   2. Прочитай забавлянки і потішки. Дізнайся, про що ці вірші і навіщо їх складали.

  

  3. Прочитай народні пісні "Два півника", "Іди, іди, дощику", "Ходить гарбуз по городу".


      - Які рядки повторюються у піснях?

  4. Дізнайся про прислів’я і приказки 

       Прислів’я - це короткий народний вислів з повчальним змістом. 

       - З’єднай прислів’я та прочитай їх. Поясни їх значення. Вивчи два прислів’я напам’ять. Розкажи вчителю.

   

  5. Прочитай підсумок уроку .


Технології та дизайн 

Тема : В гостях у казки. Створення аплікації" Зачіска для принцес та принців"
Повтори правила роботи. переглянь відео.
 
 Ознайомся з послідовністю виконання роботи.
Фото готової роботи пришли вчителю .

 Великих успіхів тобі!

Немає коментарів:

Дописати коментар