Літературне читання
Тема уроку: Василь Шкляр «Маленька мураха». Переказування оповідання (с. 104–105).
1. Прочитай чистомовки.
2. Відгадай загадку на с.104.
3. Попрацюй над заповненням таблиці.
- Що ти знаєш про мурашок?
- Сьогодні ти будеш опрацьовувати оповідання Василя Шкляра «Маленька мураха».
4. Підготуйся до читання. Швидко прочитай слова.
натрапили височенний
заперечував подушечка
дрібненькі дивувався
зернина усміхнувся
не вгавав
5. Прочитай оповідання Василя Шкляра «Маленька мураха» на с.105. Дай відповіді на запитання:
- Про кого йдеться в оповіданні?
- Що робили діти?
Виконай вправу "Мікрофон".
6. Склади план за зразком. Перекажи оповідання за планом.
23.05
Тема уроку: Катерина Перелісна «Бджілка» (с. 104)
Попрацюй над завданнями:
- Сьогодні ти прочитаєш вірш і потренуєшся виразно його читати.
1. Дай відповіді на питання:
- Пригадайте назву розділу, який ми вивчаємо.
- Із яких підрозділів він складається?
- Як називається останній підрозділ?
- Поміркуй, про що йтиметься у творах даного підрозділу?
2. Відгадай загадку.
- Ти вже знаєш, що бджілки дуже жваві та працьовиті, і я тобі сьогодні хочу побажати, щоб ти також гарно попрацював/попрацювала під час уроку.
- Сьогодні ти будеш опрацьовувати вірш Катерини Перелісної «Бджілка».
3. Прочитай вірш Катерини Перелісної «Бджілка» на с.142. Вивчи вірш. Дай відповіді на запитання:
- Яке у тебе відчуття після читання вірша?
- Чи нагадує цей вірш за змістом загадку? Чому?
- У якому темпі, з яким почуттям потрібно читати вірш?
- З яким настроєм потрібно читати вірш?
- Визнач, де слід робити паузи? Які паузи слід робити у місцях, де позначено кінець речення?
- З якою інтонацією потрібно читати перше речення?
4. Прочитай вірш ще декілька разів. Виконай вправу «Уважні читачі» та виправ помилки.
5. Виконай вправу "Вхід у малюнок" (у вкладці). Дай відповіді на запитання.
6. Поповни свій словниковий запас. Прочитай народні порівняння, подані в підручнику на с. 104. Поміркуй, коли так кажуть?
Великих успіхів тобі!
Немає коментарів:
Дописати коментар