понеділок, 9 травня 2022 р.

Лятературне читання

09.05 ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ 

Тема уроку: Народна легенда «Як з’явилися квіти та веселка» (повторення) . Переказ легенди. Леся Вознюк "Квіти" (с. 98–99).

Попрацюй над завданнями:

  - Сьогодні ти прочитаєш  вірш і потренуєшся усно перказувати легенду.

1. Потренуй свою увагу. Роз’єднайте слова, прочитайте прислів’я. 

      Надобрийцвітбджолалетить. 

      Розцвітає,щомаківцвіт. 

      Деволошки,тамхлібатрошки. 

     - Як ти розумієш ці прислів’я?

     - Що їх об’єднує? 

2. Прочитай вірш Лесі Вознюк «Квіти» на с. 99.

        Щоденні 5. «Читаю для себе». Самостійне мовчазне читання. 

        Алгоритм «Читання вірша». 

  1. Прочитай вірш. 

  2. Визнач загальний характер вірша (Який настрій, емоції передає тобі вірш?). 

  3. Постав логічні наголоси, розстав паузи. 

  4. Визнач темп читання (Як потрібно читати - повільно чи швидко?). 

  5. Визнач головну думку твору (До чого він закликає автор вірша? Який висновок з написаного?). 

  6. Прочитай вірш виразно. (Потренуйся читати 5 разів)

3. Прочитай легенду "Як з’явилися квіти та веселка". 

4. Склади свій план переказу або користуйся орієнтовним.

            Орієнтовний план

      1) Що було на землі у давні часи?

      2) Рішення матінки Природи змінити світ.

      3) Розмова Природи з помічниками.

      4) Як виникла веселка.

      5) Дивування і радість людей.

4.Навчися читати  вірш виразно. 

Кольоровий місток

Хто у небі після зливи
Звів місток усім на диво?

Та це промені крилаті  
В дощ не всиділи у хаті,
Стали бігати, стрибати,
Й нумо хмару доганяти! 

Назбирали крапель в жменьку,
Розписали їх швиденько –  
І з’явився міст чудовий,
Міст яскравий, кольоровий! 

Тим містком крокує літо,
Добирає самоцвіти.
Квітне райдуга висока 

Веселить і тішить око!  

5. Вивчи даний вірш.( до четверга) за бажанням мозна розказати і завтра . Зроби  відеозапис . Надішли вчителю.

  Великих успіхів тобі!

Немає коментарів:

Дописати коментар